Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Is It Just Me? (2010)

Frustrated by his ongoing failure to meet Mr. Right, Blaine stumbles upon what might be his perfect match in an online chat room-Xander, a sweet, hunky guy who’s recently moved to LA. Smitten, Blaine then finds that he’s been chatting to Xander under his go-go dancer roommate’s profile, setting in motion a convoluted comedy of errors with romance as the ultimate objective.

 "Ειμαι μόνο εγώ?"
Γράφω το σημερινό άρθρο για την
φαινομενικά ασταμάτητη αναζήτηση μου,
για να βρώ την αληθινή αγάπη.
Ειμαι μόνο εγώ, ή ειμαι απλά ο μόνος...
που δεν μπορεί κάτι ιδιαίτερο.
Επαιτω την ερώτηση...
ειμαι ο μόνος gay άντρας που ψάχνει περισσότερα
απ'αυτό που υπάρχει πίσω απο το φερμουάρ?
Γιατι μέσα σ'ενα ωκεανό γεμάτο όμορφους άντρες,
νοιώθω πως ειμαι ολομόναχος?

Eυχαρσιτούμε πολύ τον HarryPopper για τους Ελληνικούς Υπότιτλους!!!! 





Links Here
Online Με Ελληνικούς Υπότιτλους ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου