A kaleidoscopic look at the last day of Italian filmmaker Pier Paolo Pasolini in 1975.
Νοέμβριος, 1975. Σε μια διεφθαρμένη Ιταλία, όπου ο φόβος της αλήθειας και του πάθους βασιλεύει, ο Πιερ Παόλο Παζολίνι, ο οποίος ολοκληρώνει το αριστούργημα του, «Σαλό, 120 Μέρες στα Σόδομα», καταγγέλλει και επιτίθεται διαρκώς στους πολιτικούς της χώρας του, γράφοντας οργισμένα άρθρα, τα οποία τελικά βάζουν τη ζωή του σε κίνδυνο.
Αν και θα θέλαμε να δούμε και να μάθουμε πολλά περισσότερα μέσα από αυτό το φιλμικό κείμενο, έστω και για 86 λεπτά, μεταφερόμαστε στο τότε του Ιταλού καλλιτέχνη και νιώθουμε να τον έχουμε δίπλα μας χάρις τα αμέτρητα κοντινά πλάνα του Abel Ferrara.
Mε Ελληνικούς Υπότιτλους ΕΔΩΝοέμβριος, 1975. Σε μια διεφθαρμένη Ιταλία, όπου ο φόβος της αλήθειας και του πάθους βασιλεύει, ο Πιερ Παόλο Παζολίνι, ο οποίος ολοκληρώνει το αριστούργημα του, «Σαλό, 120 Μέρες στα Σόδομα», καταγγέλλει και επιτίθεται διαρκώς στους πολιτικούς της χώρας του, γράφοντας οργισμένα άρθρα, τα οποία τελικά βάζουν τη ζωή του σε κίνδυνο.
Αν και θα θέλαμε να δούμε και να μάθουμε πολλά περισσότερα μέσα από αυτό το φιλμικό κείμενο, έστω και για 86 λεπτά, μεταφερόμαστε στο τότε του Ιταλού καλλιτέχνη και νιώθουμε να τον έχουμε δίπλα μας χάρις τα αμέτρητα κοντινά πλάνα του Abel Ferrara.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου